Obsługa klienta - Drukarnia cyfrowa

Obsługa Klienta - Drukarnia MATRIX

Obsługa Klienta w naszej drukarni zawsze jest na najwyższym poziomie. Nasi Klienci zawsze mogą liczyć na fachową pomoc z naszej strony i profesjonalne wsparcie. Każdy nasz Klient ma swojego Opiekuna - pracownika z ramienia Drukarni. Pracownicy ci sprawują nadzór nad realizacją pracy Klienta począwszy od wyceny i przedstawieniu oferty a skończywszy na dostawie lub nawet dystrybucji. Zawsze stosowaliśmy politykę prokliencką i jesteśmy pewni , że najważniejsza jest aktywna współpraca pracownika Drukarni z Klientem. Obsługa Klienta w naszej drukarni jest na najwyższym poziomie.

Nietypowe projekty - Podejmiemy wyzwanie

Nasza Drukarnia łączy kreacje z rzemiosłem drukarskim oraz najnowszą technologią poligraficzną realizując projekty i wizje Klientów. W naszej drukarni stosujemy politykę prokliencką ponieważ ważne jest dla nas właściwe podejście do Klienta. Dzięki temu, że nasi Klienci posiadają indywidualnych opiekunów z ramienia Drukarni Matrix zawsze mogą mieć informacje o postępach w realizacji zlecenia.

Obsługa Klienta przez Opiekuna Drukarni MATRIX - Idea, projekt, realizacja

Często się zdarza, że Klient przedstawia swoją wizję w formie makiety, a niekiedy szkicu. Realizacja takich projektów nie jest sprawą łatwą ponieważ ze szkicu nie wynikają oczekiwania Klienta. Dlatego przy realizacji tego typu trudnych i nietypowych projektów poligraficznych  staramy się zaproponować Klientowi rozwiązanie, które będzie najlepsze zarówno pod względem ekonomicznym jak też zapewni właściwy efekt końcowy pracy.

Na tym etapie projektu nasz grafik może pracować bezpośrednio z Klientem i doradzać najlepsze rozwiązania, jakie możemy zaproponować w oparciu o wiedzę i doświadczenie. Na tym etapie grafik przy wsparciu technologa pomoże wybrać odpowiedni surowiec, zaproponuje technikę druku, zaproponuje technikę uszlachetnienia pracy aby klient mógł wybrać najlepsze dla Niego rozwiązanie. Ponadto na tym etapie zostaną zaproponowane techniki wykończenia pracy.

Jakość drukowanych przez nas prac ma dla nas bardzo duże znaczenie - dotyczy to zarówno prac drukowanych w technice offsetowej jak też prac drukowanych w technice cyfrowe - dlatego podczas procesu druku dbamy o dokładne odwzorowanie kolorów i ich zgodność ze wzorcem kolorystycznym oraz oczekiwaniami klienta. Podczas druku offsetowego Klient ma możliwość akceptowania kolorów "na maszynie".

Jakość wykonywanych procesów w introligatorni decyduje o jakości końcowej całego produktu poligraficznego. Dlatego w toku prac introligatorskich zarówno nasza kadra zarządzająca jak i poszczególni pracownicy sprawuje bez przerwy nadzór nad wykonywanymi operacjami technologicznymi.

Druk "na czas" to kolejny nasz priorytet. Aby wywiązać się z zadań i terminów uzgodnionych z Klientem zawsze odpowiednio wcześniej planujemy produkcję zarówno samego procesu druku jak procesów introligatorskich. Dodatkowym atutem jest duże poczucie odpowiedzialności odpowiedzialność naszej załogi, takie podejście pozwala nam wykonać każde zlecenie na umówiony termin.

Klient w naszej drukarni może odebrać gotowy produkt praktycznie o dowolnej porze. Drukarnia standardowo pracuje w godzinach 7:00 do 15:00, ale po ustaleniu nietypowej godziny odbioru, albo nietypowego dnia np.: niedziela (zdarza się, kiedy Klient jedzie na targi i chce zabrać po drodze materiały reklamowe) jest to jak najbardziej możliwe po wcześniejszym ustaleniu. Wysyłka do Klienta jest najczęściej realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej, jednak aby mieć pewność, że dostawa do Klienta będzie "na czas" zapewniamy transport własny.