kalendarze biurkowe - uŻyteczna forma reklamy

Kalendarze biurkowe

Kalendarze biurkowe wykonujemy perfekcyjnie

Drukujemy kalendarze biurkowe, które oprócz walorów użytkowych stanowią atrakcyjną formę reklamy. Dzięki dużemu doświadczeniu drukowane przez nas kalendarze są najwyższej jakości.

Drukowane przez nas kalendarze biurkowe mają formę piramidki i mogą być wykonane w układzie zarówno poziomym jak i pionowym. Ponieważ kalendarze biurkowe wykonujemy na zamówienie Klienta według indywidualnego projektu kalendarze biurkowe mogą posiadać praktycznie dowolne wymiary. Kalendarze te mogą zawierać logo firmy, dane teleadresowe, slogany reklamowe itp.

Kalendarze biurkowe zwykle wykonywane są w układzie 13 kartkowym, czyli miesięcznym, albo 56 kartkowym, a więc w układzie tygodniowym. Kalendarze w układzie tygodniowym cieszą się dużym powodzeniem ponieważ posiadają dużo miejsca na sporządzanie notatek. Takie kalendarze to bardzo dobry produkt marketingowy ponieważ kalendarz zawsze jest zlokalizowany na biurku w zasięgu wzroku co powoduje że firma ma reklamę przez cały rok.

Kalendarze biurkowe drukowane są najczęściej na papierze o gramaturze od 100 g/m2 do 150 g/m2. Kalendarz jest mocowany do kartonu w kształcie piramidki dzięki czemu zachowuje odpowiednią sztywność.

Poszczególne kartki kalendarza łączone są za pomocą spirali typu o-wire, dzięki czemu nie trzeba wyrywać kartek lecz je przekładać na tylną ściankę piramidki. Jest to praktyczne bo po jakimś czasie można wrócić do zapisków dokonanych w przeszłości.

Dzięki dużemu doświadczeniu w produkcji tych kalendarzy ceny oferowane przez nas za druk i oprawę są bardzo atrakcyjne.

Dodatkowe opcje wykończenia kalendarzy biurkowych:

  • kalendarze biurkowe możemy wyposażyć w okładkę, którą możemy polakierować lakierem UV punktowo lub "po całości"
  • kalendarze biurkowe możemy zapakować pojedyńczo w folię termokurczliwą
  • do kalendarzy biurkowych możemy wykonać indywidualne sztancowane opakowania z grubego kartonu lub mikrofali
  • opakowania mogą posiadać na wierzchu sucho tłoczone logo firmowe, albo wydrukowane. Do takiego nadruku na szarej tekturze falistej Klienci najczęściej wybierają biały kolor farby.